فوتسالیست جدایی طلب ایرانی و سه پیشنهاد خارجی

فوتسالیست جدایی طلب ایرانی و سه پیشنهاد خارجی

پایگاه خبری فوتبالی - فوتسالیست موفق ایرانی در رادار سه تیم اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مسلم اولادقباد مطرح ترین فوتسالیست ایرانی در فصل گذشته بود که توانست همراه تیم باشگاهی خود برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و با تیم ملی هم جام ملت های آسیا را فتح کند.

اولادقباد که با عملکرد خوب خود عنوان درخور مرد سال آسیا را هم از آن خود کرد، در گفت و گوی اختصاصی با “فوتبالی” اعلام کرد که به دلیل مشکلات ویزایی خانواده خود در اسپانیا قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را دارد و در چند روز آتی جلسه‌ای با مدیرعامل پالما برگزار خواهد کرد تا تکلیف خود را روشن کرده و برای جدایی به توافق برسد.

اما یک رسانه اسپانیایی که اخبار حوزه فوتسال این کشور را پوشش می دهد در خبری عنوان داشته که اولادقباد از تیم اینتر موریستار پیشنهاد دریافت کرده است؛ تیمی که همواه دیدارهای نزدیکی با پالما، تیم کنونی ستاره ایرانی، در لیگ برتر فوتسال اسپانیا داشته است.

این رسانه همچنین مدعی شده علاوه بر این پیشنهاد، اولادقباد مورد توجه دو تیم روسی هم قرار گرفته که باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد و آیا مرد سال آسیا فصل آتی همچنان به عنوان لژیونر فعالیت خواهد داشت یا به لیگ برتر ایران باز خواهد گشت.

1997