سوال روز؛ پنالتی زن اول تراکتور کیست؟

سوال روز؛ پنالتی زن اول تراکتور کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- نکته مغفول بازی دیروز تراکتور و گل گهر به جر و بحث بازیکنان بر سر زدن ضربه پنالتی باز می گردد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در بازی دیروز خود با دو گلی که از ضربات پنالتی وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد، توانست برنده مسابقه باشد ولی نکته مغفول این برد شیرین کسب شده، به جر و بحث بازیکنان بر سر زدن ضربه پنالتی برمی‌گردد.

در ضربه پنالتی اول به نظر می رسید ریکاردو آلوز از هم تیمی برزیلی خود می خواهد که پشت ضربه بایستد ولی در نهایت گوستاوو وی را قانع می‌کند که خودش پنالتی را بزند که البته پس از دفع این پنالتی توسط اخباری، واگنین در ریباند موفق به گلزنی شد.

اما محمدحسین زاهدی فرد در ادامه دوباره برای پرشورها پنالتی گرفت تا دوباره بحث بر سر اینکه چه کسی پشت توپ بایستد، ایجاد شود. این بار هم به نظر آلوز قصد زدن ضربه پنالتی را داشت که نیمکت تراکتور این ضربه را هم به رحمان جعفری سپرد تا مهاجم بابلی پس از مدت‌ها موفق به گلزنی شده و از فشارها فاصله پیدا کند.

نکته جالب اینکه در بازی لیگ برتری با ذوب آهن هم مهدی عبدی بود که پشت ضربه پنالتی تراکتوری ها ایستاد و آن را تبدیل به گل‌ کرد تا سه پنالتی آخر تی‌تی‌ها توسط سه بازیکن مختلف زده شود تا پنالتی زن اول تیم حمید مطهری مشخص نباشد.

فصل گذشته هم چنین موضوعی بین دو بازیکن سابق تراکتور یعنی محمد عباس زاده و رضا اسدی پیش آمد که پاکو خمز صراحتاً اعلام کرد که اسدی پنالتی زن اول تیم است. اگر چه جر و بحث ها بر سر زدن ضربه پنالتی در بازی دیروز تنش زا نبود ولی شاید پاسخ به این سوال که پنالتی زن اول تیم چه کسی است، از تنش های احتمالی جلوگیری کند.

1997