واکنش اخباری به سوال از پورحمیدی: حمایت کنید

واکنش اخباری به سوال از پورحمیدی: حمایت کنید

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا اخباری صحبت های مهمی در پایان روز باشکوهی که در تبریز سپری کرد، انجام داد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا اخباری هنوز هم محبوبیت بسیار بالایی بین تراکتوری ها دارد و این موضوع را می‌شد از بدو‌ ورود وی به تبریز متوجه شد. تی‌تی‌ها روز قبل از مسابقه به استقبال اخباری در فرودگاه رفته و برای وی گل بردند و دیروز در ورزشگاه یادگار هم قبل از شروع مسابقه، کاپیتان سابق خود را تشویق کردند.

البته دروازه‌بان گل گهر هم برای تراکتوری ها دسته گل هایی آماده کرده بود و حتی به دعوت شجاع خلیل زاده کاپیتان تی‌تی‌ها، در عکس تیمی تراکتور هم حضور داشت و یک‌ روز بسیار احساسی را در بازگشت دوباره به شهری داشت که سال‌ها در آنجا توپ زده بود.

اما شاید نکته اصلی اتفاقات دیروز به صحبت های کاپیتان سابق قرمزهای تبریزی بازگردد. جایی که اخباری در مواجهه با سوالی پیرامون حسین پورحمیدی از هواداران تراکتور درخواست حمایت کرد.

اخباری که هنگام ورود برای گرم کردن با پورحمیدی خوش و بش هم کرده بوده، در پاسخ به این سوال که وی گرم و سرد حضور در تراکتور را کشیده و نظرش راجع به حسین پورحمیدی چیست؛ عنوان داشت که طرفداران تراکتور باید از تیم خود که در آستانه کسب سهمیه آسیایی است حمایت کنند.

صحبت‌ هایی که می تواند پیامی تاثیرگذار برای منتقدان باشد؛ منتقدانی که برای کنایه زدن به پورحمیدی، نام اخباری را صدا می‌زدند و حالا کاپیتان سابق تراکتور، خود از طرفداران این تیم درخواست حمایت از تیمشان را دارد.

1997