پیش‌بازی ذوب‌آهن - پیکان؛ عنایتی به فکر خروج از ریل ناکامی

پیش‌بازی ذوب‌آهن - پیکان؛ عنایتی به فکر خروج از ریل ناکامی

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان در پنج بازی اخیر خود نتوانسته به پیروزی دست یابد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ذوب‌آهن در اصفهان میزبان پیکان است. دیداری که در بازی رفت و در تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوبی ها که توانسته بودند شرایط خود را بهتر کنند، با قبول شکست هفته پیش در دقایق پایانی برابر استقلال، سومین باخت پشت سر هم را تجربه کردند تا دوباره از شرایط مساعد به دور باشند. با این حال شاگردان ربیعی می‌دانند در صورت کسب امتیاز باتوجه به توقف مس رفسنجان و گل‌گهر، می‌توانند صعود یکی، دو پله‌ای داشته باشند و باید دید می‌توانند دوباره به شرایط پیروزی بازگردند یا نه.

در سمت مقابل پیکان پنج بازی اخیر خود را نتوانسته برنده باشد تا شرایط برای خودروسازان سخت شود. فاصله امتیازی کنونی پیکان با تیم هایی که برای بقا می‌جنگند فقط سه امتیاز است و عنایتی برای فرار از دردسر باید هر جور شده سه امتیاز بازی فردا را بگیرد.

در ۲۵ بازی لیگ برتری انجام شده بین دو تیم، ذوب‌آهن ۱۴ بار برنده شده و پیکان ۱۰ بار سه امتیاز را دشت کرده است. با این حال ذوبی‌ها در ۹ بازی اخیر یعنی در چهار فصل اخیر فقط یک بار توانسته‌اند بر تیم تهرانی غلبه کنند و پیکان در این مدت ۵ بار به برد رسیده است.

اما در تقابل سرمربیان محمد ربیعی هیچ گاه هیچ دیداری را نه به پیکان و نه به رضا عنایتی نباخته است و البته عنایتی باوجود عدم کسب پیروزی برابر سرمربی ذوب‌آهن، در چهار تقابلی که با این تیم داشته به دو برد و دو تساوی رسیده تا مقابل سبزپوشان اصفهانی شکست ناپذیر بوده باشد.

نتیجه هفته گذشته: ذوب‌آهن در تهران با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال شد و پیکان در خانه با یک گل از آلومینیوم اراک شکست خورد.

وضعیت در جدول: ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز نهم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

ذوب آهن - پیکان

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تیم داوری: امیر عرب براقی، حسن ظهیری، محمدصالح عرب آبادی و حسین امیدی

1997