امباپه و پیشنهاد دستمزد 200 میلیون یورویی که آن را رد کرد

امباپه و پیشنهاد دستمزد 200 میلیون یورویی که آن را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کار کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن به پایان رسیده است و این بازیکن قرار است که در انتهای فصل جمع پاریسی ها را ترک کند و به احتمال زیاد راهی رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی ، امباپه با انتشار پیامی به طور رسمی اعلام کرد که دیگر در پاری سن ژرمن حضور نخواهد داشت و کارش در این باشگاه تمام شده است. او در سال 2022 قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرده بود اما حالا به صورت بازیکن آزاد و به شکلی رایگان از پاری سن ژرمن جدا می شود.

به نقل از فابریزیو رومانو، کیلیان امباپه در دو سال اخیر هرگز مذاکره ای با تیم های انگلیسی نداشته است و هیچ وقت نخواسته است که به لیگ برتر انگلیس برود. از سوی دیگر او در تابستان گذشته یک پیشنهاد با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو از یکی از تیم های عربستانی دریافت کرد. این پیشنهاد مشابه پیشنهادی بود که النصر به کریستیانو رونالدو داده بود. کیلیان امباپه این پیشنهاد را رد کرد و ترجیح داد که کار خود را در پی اس جی ادامه دهد تا این که به عنوان یک بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. امباپه قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکرد چرا که می خواهد به رئال مادرید برود و با پرز به توافق رسیده است.

1471