بازیکن رئال مادرید که خوسلو به او لقب مارادونا داد (عکس)

بازیکن رئال مادرید که خوسلو به او لقب مارادونا داد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو مهاجم اسپانیایی رئال مادرید به براهیم دیاز، هافبک هجومی رئال مادرید لقب مارادونا داده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در رقابت های لالیگا، رئال مادرید و گرانادا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار براهیم دیاز موفق شد دو گل به ثمر برساند و عملکردی دیدنی داشته باشد. او گل سوم رئال مادرید را به شکلی دیدنی به ثمر رساند و از وسط زمین توپ را گرفت و در نهایت توانست جلو برود و دریبل زنی کند و سپس دروازه حریف را باز کند.

خوسلو در شبکه اجتماعی اینستاگرام، زیر تصویری که براهیم دیاز منتشر کرده است، برای او کامنت گذاشته و نوشته است:" مارادونا !!! " و به این ترتیب به براهیم دیاز لقب مارادونا داده است. مارادونا هم در دوران حرفه ای خود یک گل دیدنی به این سبک که توپ را از وسط زمین گرفته بود و به سمت دروازه حریف حرکت کرده بود، زده بود. مارادونا در سال 2020 در سن 60 سالگی درگذشت.

خوسلو در بازی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ موفق شد دو گل به ثمر برساند و رئال مادرید را به فینال برساند. از آن به بعد خوسلو مورد توجه هواداران رئال مادرید قرار گرفته است.

1471