هدف جذاب آکادمی کیا در دبی؛ تیم دختران هم به راه می‌افتد!

هدف جذاب آکادمی کیا در دبی؛ تیم دختران هم به راه می‌افتد!

پایگاه خبری فوتبالی- آکادمی کیا چند سال پس از تاسیس قصد دارد یک برنامه هیجان انگیز را عملی کند.

به گزارش فوتبالی، علاقمندان به فوتبال در ایران حتما با آکادمی فوتبال «کیا» آشنایی دارند. این آکادمی با همت مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان اسبق تیم‌های ملی ایران و باشگاه پرسپولیس تاسیس شده است. 

هدف این آکادمی کشف و پرورش استعدادهای ناشناس در فوتبال ایران است. آکادمی کیا در حال حاضر در رده‌های سنی مختلف تیم دارد. از نوجوانان بگیرید تا بزرگسالان. تیم بزرگسالان کیا هم در مسابقات دسته سوم باشگاه‌های کشور حضور دارد.

نکته جالب این است تیم‌های پایه این آکادمی فرصت حضور در مسابقات بین‌المللی را هم دارند. مثلا تیم زیر 15 سال این آکادمی چند بار در تورنمنتی به نام کوردیال کاپ که در آلمان برگزار می‌شود شرکت کرده است. 

حالا یک فرصت دیگر هم برای کسانی که در فوتبال استعداد دارند به وجود آمده است. 

قرار است به زودی یک تورنمنت بین‌المللی فوتبال پایه در دبی برگزار شود و آکادمی کیا هم در این تورنمنت حضور خواهد داشت. اما آکادمی کیا این بار قصد دارد حضور متفاوتی را در این تورنمنت تجربه کند.

مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرده است که این آکادمی امسال قصد دارد علاوه بر تیم‌های پسران، با تیم دخترانش هم در تورنمنت بزرگ آلمان شرکت کند. حتی پیراهن اولین دختری با نام «یاس» که برای حضور در این تیم ثبت نام کرده تهیه شده است و مهدوی کیا اخیرا در پستی در اینستاگرام خودش از این پیراهن رونمایی کرده است.

این خبر برای دخترانی که به فوتبال حرفه‌ای علاقمند هستند خبر مهمی است. چرا که آکادمی کیا نشان داده کشف و پرورش استعدادها را بلد است. همین حالا چند تن از استعدادهای ایرانی که در این آکادمی کشف شده‌اند به تیم‌های پایه باشگاه‌های اروپایی منتقل شده‌اند. این اتفاق می‌تواند برای دختران فوتبالیست هم رخ بدهد.

1359