میلان در سن سیرو به کالیاری رحم نکرد

میلان در سن سیرو به کالیاری رحم نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۶ رقابت های سری آ ایتالیا با برتری پرگل خانگی برای میلان برابر کالیاری پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان تیم دوم جدول رقابت های سری آ ایتالیا در هفته ۳۶ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی سن سیرو به مصاف تیم کالیاری رفت و یک برتری پرگل را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول میلان میزبان در دقیقه ۳۵ توسط اسماعیل بن ناصر به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای روسونری تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان استفانو پیولی با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از کالیاری ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه قرمز و مشکی شهر میلان بود و هافبک های خلاق میلان بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۵۹ فشار میلان جواب داد و این بار هم کریستین پولیسیچ بود که روی پاس رافائل لیائو گل دوم تیم خود را زد. با اینکه ناهیتان ناندز یکی از گل ها را در دقیقه ۶۳ جبران کرد اما تیجانی ریندرز و رافائل لیائو دو گل دیگر در دقایق ۷۴ و ۸۳ برای میلان ثبت کردند و در نهایت گل دوم کریستین پولیسیچ و گل پنجم میلان در دقیقه ۸۶ گل پایانی شاگردان پیولی در این دیدار شد. در نهایت این بازی با حساب ۵-۱ به سود تیم میلان میزبان به پایان برسد.

با برد میلان این تیم با ۷۴ امتیاز کماکان تیم دوم جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و کالیاری هم با ۳۳ امتیاز تیم رده پانزدهم جدول لیگ ایتالیا لقب گرفت.

۱۰۰۹