عکس؛ حضور نیمار در جشن قهرمانی الهلال در لیگ عربستان

عکس؛ حضور نیمار در جشن قهرمانی الهلال در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال عربستان در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف الحزم رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، الهلالی ها با پیروزی در این بازی، قهرمانی خود را در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی قطعی کردند. الهلال حالا 89 امتیازی شده است و النصر با 77 امتیاز دیگر نمی تواند به آن ها برسد.

نیمار جونیور که در تابستان قبلی از پاری سن ژرمن جدا شد و به الهلال عربستان پیوست، حالا در جشن قهرمانی الهلالی ها در لیگ عربستان شرکت کرد. او در ورزشگاه حاضر بود و پس از برد الهلال وارد زمین چمن شد و به همراه هم‌تیمی های خود و ژرژ ژسوس جشن قهرمانی گرفت. نیمار در اوایل این فصل دچار مصدومیت شد و این فصل را تا پایان از دست داد. در حقیقت آخرین گل نیمار برای الهلال به نساجی مازندران بود.

الهلال برای نوزدهمین بار قهرمان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی شده است. در فصل گذشته الاتحاد عربستان قهرمان لیگ عربستان شده بود اما حالا دوباره الهلال به قهرمانی رسید و موفق شد جام را به دست بیاورد.

1471