روزهای خوش رئال مادرید ادامه‌دار است؛ خط‌ونشان کارلتو برای ترزیچ

روزهای خوش رئال مادرید ادامه‌دار است؛ خط‌ونشان کارلتو برای ترزیچ

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سی و پنجم رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید موفق شد از سد گرانادا عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و گرانادا در ورزشگاه نوئوو لوس کارمنس شهر گرانادا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت رئال مادرید موفق شد با 4 گل از سد حریف قعرنشین خود عبور کند. رئالی‌ها هفته گذشته و پس از شکست بارسلونا مقابل خیرونا، قهرمانی خودشان در لالیگا را مسجل کردند و این دیدار به نوعی برایشان حکم یک بازی تدارکاتی داشت.

فران گارسیا، مدافع چپ اسپانیایی رئال مادرید که در این فصل دقایق زیادی برای بازی به دست نیاورد، موفق شد در سی و هشتمین دقیقه بازی گل اول تیمش را به ثمر برساند. این مدافع کناری که در اکثر بازی‌های این فصل نیمکت‌نشین فرلاند مندی بود، فرصت خوبی به دست آورد تا خودش را به کادر فنی رئال مادرید اثبات کند. او در دقایق پایانی نیمه نخست، پایه‌گذار گل دوم تیمش شد. آردا گولر این گل را روی پاس فران گارسیا وارد دروازه گرانادا کرد.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان کارلو آنچلوتی پا پس نکشیدند و به حملات خود ادامه دادند. تنها پس از 4 دقیقه از آغاز نیمه دوم، براهیم دیاز موفق شد با پاس دنیل سبایوس اختلاف را به 3 گل برساند. این پایان آتش‌بازی سفیدهای چامارتین نبود و براهیم دیاز یک بار دیگر در این نیمه و این بار با پاس لوکا مودریچ، برای تیمش گلزنی کرد.

رئال مادرید با این برد 90 امتیازی شد و با اقتدار بر صدر جدول رده‌بندی لالیگا تکیه زد.