مصدومیت پورحمیدی و اخراج شجاع؛ بازی برای داور تعویضی سخت شد!

مصدومیت پورحمیدی و اخراج شجاع؛ بازی برای داور تعویضی سخت شد!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور و پیکان در دقایق پایانی به خاطر دو اخراج ده‌نفره بازی کردند.

به گزارش فوتبالی، هر چه بازی‌های لیگ به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود میزان حساسیت و هیجان بازی‌ها بالا می‌رود و همین مساله باعث صحنه‌های نه چندان جذاب هم می‌شود. جالب است که اهمیتی ندارد که در این بازی‌ها تیمی بازنده است یا برنده و اصلا برد و باخت در بازی برایش اهمیتی دارد یا نه. همه تیم‌ها برای اعاده حیثیت و کسب رتبه بهتر به میدان می‌آیند و میزان هیجان بالا درگیری‌ها را هم زیاد می‌کند. بعد از جنجال‌های بازی استقلال و ذوب‌آهن، این هفته نوبت به بازی تراکتور و گل‌گهر بود تا خبرساز شود.

دیدار تیم‌های تراکتور و گل گهر در حالی به پایان رسید که در دقیقه 80 درگیری بین بازیکنان دو تیم به اخراج دو بازیکن دفاعی انجامید. در این صحنه حسین پورحمیدی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود و بازیکنان گل‌گهر که به وقت‌کشی این دروازه‌بان معترض بودند به سمت او رفتند. 

در همین لحظه  شجاع خلیل‌زاده به سمت پورحمیدی رفت تا بازیکنان گل گهر را از او دور کند. سامان فلاح هم که برای اعتراض به پورحمیدی رفته بود با شجاع خلیل‌زاده هم درگیر شد و او را هل داد تا درگیری لفظی به فیزیکی کشیده شود. شجاع خلیل‌زاده در نهایت با کارت قرمز داور اخراج شد و تیمش دقایق پایانی را ده‌نفره بازی کرد و سامان فلاح هم از آن طرف اخراج شد. 

در این بازی فرهاد امینی که به جای محمد حسین زاهدی‌فرد به میدان آمده بود بدشانس بود که در دقایق حضور او این جنجال اتفاق افتاد و او لحظات سختی را سپری کرد. زاهدی‌فرد به دلیل افت فشار در دقیقه 60 تعویض شد و امینی جوان به جای او به میدان آمد تا این بازی با وجود این علاوه بر جذابیت و حساسیت، حاشیه‌های زیادی هم داشته باشد.

4326