اولین گل لیگ برتری محمد پاپی وارد دروازه پیکان شد

اولین گل لیگ برتری محمد پاپی وارد دروازه پیکان شد

پایگاه خبری فوتبالی- شمس آذر توانست در دیدار مقابل ملوان در هفته بیست و هفتم، در اولین دقایق مسابقه به گل برسد.‌ گلی که توسط محمد پاپی بازیکن شماره 20 قزوینی‌ها وارد دروازه حبیب فر عباسی شد.

به گزارش فوتبالی، محمد پاپی هافبک ۲۶ ساله شمس آذر در این دیدار توانست اولین گل بازی را وارد دروازه ملوان کند و تیمش را یک بر صفر جلو بیندازد. در دقیقه پنجم این دیدار، صادق آلبوصبیح با یک پرتاب بلند توپ را داخل محوطه جریمه ملوان فرستاد و بازیکنان شمس آذر دوبار پیاپی تلاش کردند تا دروازه پیکان را باز کنند که هر دو بار، مدافعین ملوان توپ را دفع کردند که البته این دفع‌ توپ‌‌ها موفقیت آمیز نبود و بعد از هر دو دفع، باز هم بازیکنان شمس آذر صاحب توپ شدند. بار دوم هم توپ را تحویل قزوینی‌ها دادند تا توپ به محمد پاپی برسد و او هم با یک ضربه سر خیلی ساده و در میان نگاه‌های مدافعین و دروازه‌بان ملوان و تعارف آن‌ها به یکدیگر، توپ را تبدیل به گل کند و اولین گل لیگ برتری خود را به ثمر برساند.

پاپی سابقه دو بازی لیگ برتری برای سپاهان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و ۹ بازی لیگ برتری در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۷ برای نفت مسجد سلیمان دارد که در هیچ کدام از این ۱۱ بازی موفق به زدن گل نشده بود اما امروز و در نوزدهمین دیداری که برای شمس آذر در لیگ برتر به میدان رفته است؛بالاخره پایش به گلزنی در لیگ برتر باز شد. 

پاپی هم چنین امروز ششمین گلش با پیراهن شمس آذر را به ثمر رساند که البته پنج تای قبلی همه در لیگ آزادگان، وارد دروازه حریفان شده بود اما در کل، گل امروز او یازدهمین گلی بود که در طی ۷ سال فوتبال حرفه‌ای به ثمر می‌رساند. ۹ گل در لیگ آزادگان، یک گل لیگ برتری و یک گل در جام حذفی که گل جام حذفی‌اش را زمانی که پیراهن گل‌ریحان البرز را می‌پوشید؛ در سال ۱۳۹۸ وارد دروازه سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال تهران کرد. 

7899