صعود تیم گواردیولا به صدر جدول با برد پر گل

صعود تیم گواردیولا به صدر جدول با برد پر گل

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، فولام و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، سیتیزن ها که در کورس قهرمانی هستند حالا با این پیروزی به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کردند و آرسنال را پشت سر گذاشتند. اگر منچستر سیتی بتواند در هفته های پیش رو صدر جدول را حفظ کند برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس می شود. در حقیقت حالا همه چیز در دستان منچستر سیتی است و تا وقتی که این تیم امتیاز از دست ندهد نمی شود قهرمانی را از آن ها گرفت.

در این بازی گل های منچستر سیتی را یوشکو گواردیول در دقیقه 13، فیل فودن در دقیقه 59، دوباره یوشکو گواردیول در دقیقه 71 و یولیان آلوارز در دقیقه پایانی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

فولام هم در حال حاضر در رده سیزدهم جدول قرار دارد و جایگاهش به شکلی است که انگیزه خاصی تا پایان این فصل ندارد. در هر صورت باید دید که تیم گواردیولا امتیاز از دست می دهد یا این که باز هم قهرمان لیگ برتر انگلیس می شود.

1471