اوراواردز ژاپن قهرمان جام باشگاههای زنان آسیا شد

اوراواردز ژاپن قهرمان جام باشگاههای زنان آسیا شد

پایگاه خبری فوتبالی- جام باشگاه های زنان در آسیا که به صورت آزمایشی برگزار می شود با قهرمانی اوراواردز ژاپن به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، شهر سایتاما ژاپن دیروز شاهد فینال جام باشگاه های زنان آسیا بود. این مسابقات که برای آخرین بار به صورت آزمایشی برگزار می شود با پیروزی دو بر یک اوراواردز ژاپن مقابل هیوندا استیل کره جنوبی به پایان رسید تا شاهد قدرت نمایی تیم های شرق آسیا در فوتبال زنان هم باشیم. معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری این مسابقه حضور داشت.

مسابقات جام باشگاه های زنان آسیا از آبان ماه سال گذشته آغاز شده بود و نماینده ایران در این مسابقات خاتون بم بود که با تیم های نسف ازبکستان، سیدنی استرالیا و هیوندا استیل کره جنوبی همگروه بود که در پایان با یک امتیاز از دور مسابقات کنار رفت اما همگروه این تیم یعنی هیوندا استیل به فینال راه یافت و دوم شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فصل جدید قصد دارد لیگ قهرمانان زنان را راه اندازی کند تا برای اولین بار در بخش زنان هم لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شود. قرار است در این مسابقات بیست و دو کشور حضور داشته باشد که خاتون نماینده ایران در این مسابقات است.

۶۰۰۱