تراکتوری‌ها با گل به استقبال اخباری رفتند (عکس)

تراکتوری‌ها با گل به استقبال اخباری رفتند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تراکتور از کاپیتان سابق خود در فرودگاه تبریز استقبال کردند.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا‌ اخباری بازیکنی بسیار محبوب برای طرفداران تراکتوری است. دروازه بانی که فصل گذشته کاپیتان تی‌تی‌ها بود و این فصل با ناراحتی و گلایه از این تیم جدا و راهی گل‌ گهر شد. موضوعی که باعث کنایه هواداران این تیم به مدیریت باشگاه شده و قارتال سابق نشان داده هنوز هم هواخواهان متعصب زیادی در تبریز دارد.

همین محبوبیت از لحظه ورود کاروان گل گهر به تبریز خود را نشان داد. تنی چند از هواداران تراکتوری با دسته گل منتظر فرود هواپیمای حامل بازیکنان تیم سیرجانی بودند و در حالی که پرواز گل گهر با تاخیر مواجه شده بود، زمان بیشتری را هم منتظر ماندند.

با ورود اخباری، تراکتوری ها به این دروازه بان دسته گلی اهدا کرده و وی‌ را سورپرایز کردند. جالب اینکه به سایر بازیکنان گل گهر هم شاخه گلی اهدا شد و این در حالی است که فرودگاه تبریز چند هفته قبل شاهد اعتراضات گسترده تی‌تی‌ها به تیم خودی یعنی تراکتور پس از باخت به نساجی بود.

اخباری در هتل محل اقامت خود هم شب شلوغی را سپری کرد و نفرات زیادی برای ملاقات قارتال به محل اقامت گل گهر رفته بودند و نکته جالب اینکه این بازیکن باتجربه با گشاده رویی با همه نفرات برخورد می کرد و حتی یک جمع بزرگ چندین نفره دور وی جمع شده و اخباری کنار آن ها لحظاتی نشسته و خوش و بش کرد.

کاپیتان سابق تراکتور ضمن تشکر از نفرات حاضر اظهار داشت که انتظار چنین استقبال گرمی نداشته و از لحظه ورود به تبریز مورد مهر و محبت قرار گرفته است.

1997