حمایت اسطوره باشگاه چلسی از سرمربی آرژانتینی

حمایت اسطوره باشگاه چلسی از سرمربی آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی- جان تری، اسطوره باشگاه چلسی پس از حضور در جلسه تمرینی این تیم از مائوریتسیو پوچتینو حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، شک و تردیدهای زیادی در خصوص آینده مائوریتسیو پوچتینو وجود دارد. او در ابتدای فصل به عنوان سرمربی آبی‌های شهر لندن انتخاب شد، اما نتوانست نتایج مورد انتظار هواداران را به دست بیاورد. او یک تیم شکست‌خورده که بخش زیادی از بازیکنان آن عوض شده‌اند را تحویل گرفت و شاید از این جهت بتوان سختی کار او را درک کرد. مرد آرژانتینی نیمکت چلسی در غرب لندن با چالش‌های زیادی روبه‌رو شد.

با این حال، باز هم نتایجی که در این فصل به دست آمد، برای تیمی همچون چلسی که هوادارانش به بردن جام‌ عادت کرده‌اند، چندان رضایت‌بخش نیست. آن‌ها شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند و در بهترین حالت می‌توانند به لیگ اروپا صعود کنند. با این حال، نباید پیشرفت این تیم را از ابتدای فصل تا به امروز نادیده گرفت. آن‌ها به مرور زمان بهتر شدند و بازیکنان جوان زیر نظر پوچتینو توانستند بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارند.

حالا اختلاف نظرهایی در خصوص آینده پوچتینو در چلسی وجود دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از آخرین بازی فصل مقابل بورنموث، مدیران باشگاه عملکرد سرمربی آرژانتینی را در کل فصل مورد بررسی قرار می‌دهند.

حالا جان تری، اسطوره باشگاه چلسی که اخیرا به آکادمی چلسی پیوسته است، از پوچتینو حمایت کرد. او در این باره گفت: «رفتار او با بازیکنان بسیار خوب است. فکر می‌کنم باید کمی بیشتر صبور باشیم.»

1428