رسمی؛ امباپه با پاریسن ژرمن خداحافظی کرد

رسمی؛ امباپه با پاریسن ژرمن خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی حال حاضر پاری سن ژرمن به طور رسمی از باشگاه پاری سن ژرمن خداحافظی کرد و حالا باید دید که چه زمانی انتقالش به رئال مادرید رسمی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد که از پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری جدا می شود. او از باشگاه پاری سن ژرمن و هواداران این تیم تشکر کرد.

امباپه در آخرین فصل قرارداد خود با پاری سن ژرمن قرار دارد و به این ترتیب به عنوان یک بازیکن آزاد از جمع پاریسی ها جدا می شود.

همه می دانیم که رئال مادرید مدت ها است که به دنبال جذب کیلیان امباپه است و حالا که این بازیکن از پی اس جی خداحافظی کرده است، باید منتظر پیوستن او به رئال مادرید باشیم. با رفتن امباپه به رئال مادرید یک خط حمله وحشتناک در این تیم شکل خواهد گرفت.

کیلیان امباپه خیلی دوست داشت که در پاری سن ژرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند اما چنین اتفاقی رخ نداد و در آخرین فصل حضورش در این تیم، پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی مقابل بروسیا دورتموند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

1470