مذاکرات اولیه اینتر برای خرید دروازه بان تیم ملی برزیل

مذاکرات اولیه اینتر برای خرید دروازه بان تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر با مدیر برنامه های دروازه بان برزیلی مورد نظر خود دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت مدیران باشگاه اینتر به طور مکرر در هفته گذشتت با مدیر برنامه های بنتو دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ملاقات کردند و گویا خود این بازیکن نیز برای آمدن به شهر میلان آماده است تا به فوتبال ایتالیا بیاید و از ایده پیوستن به اینتر استقبال می کند. در حال حاضر قیمت او ۲۰ میلیون یورو است اما هدف کاهش این رقم است. به زودی یک ملاقات حضوری بین طرفین برگزار می شود، زیرا اینتر می خواهد بنتو دروازبان اول آینده این باشگاه باشد.

به نظر می رسد باشگاه اینتر، بنتو را به عنوان دروازه بان آینده خود انتخاب کرده است. در میان تمام اتفاقات بازار نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن برزیلی در صدر فهرست اولویت های باشگاه اینتر قرار گرفته و از همه نام های دیگر پیشی گرفته است. بنتو تایید حضور در اینتر را انجام داده و باید جایگزین امیل آئودرو شود. خرید این بازیکن ۲۴ ساله البته آسان نیست زیرا تیم های دیگری نیز به این دروازه بان بلند قامت ابراز علاقه کرده اند.

این دروازه‌بان بلند قامت در اردوهای اخیر تیم ملی برزیل حاضر بوده و به نظر آینده درخشانی در دوران فوتبال خود خواهد داشت. پیش از این جولیو سزار دیگر دروازه بان مطرح برزیلی بود که سال ها در چهارچوب دروازه افعی ها در سال های گذشته درخشید.

۱۰۰۹