عکس؛ وقتی خوسلو در فوتبال آلمان بازی می‌کرد

عکس؛ وقتی خوسلو در فوتبال آلمان بازی می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه لوییس ماتو سن مارتین که با نام خوسلو شناخته می شود، در این روز ها تبدیل به قهرمان رئال مادرید و بازیکن معروفی شده است چرا که او با دو گلی که به بایرن مونیخ زد، موجب صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن اسپانیایی سابقه حضور در فوتبال آلمان، فوتبال انگلیس و فوتبال اسپانیا را دارد و در تیم های مختلفی حضور داشته است. خوسلو بین سال های 2012 تا 2015 در بوندسلیگا بازی کرده است. او در فصل 2012/13 در هوفنهایم بازی کرده است. در فصل 2013/14 در اینتراخت فرانکفورت حضور داشته است و در فصل 2014/15 در هانوفر بازی کرده است.

این تصویر مربوط به فصل 2013/14 است که در آن زمان خوسلو بازیکن اینتراخت فرانکفورت بوده است. در آن فصل رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا ده سال بعد، خوسلو تبدیل به کسی شد که رئال مادرید را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. خوسلو در حال حاضر 34 سال سن دارد. او به طور قرضی در رئال مادرید حضور دارد و از اسپانیول آمده است و باید دید که آینده برایش به چه شکل رقم می خورد و مادریدی ها او را نگه می دارند یا این که در انتهای فصل از تیم آنچلوتی جدا می شود.

1470