مدافع رئال مادرید که در فینال مقابل تیم اسبق خود قرار می‌گیرد

مدافع رئال مادرید که در فینال مقابل تیم اسبق خود قرار می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام تنها بازیکن رئال مادرید نیست که در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار است مقابل تیم سابق خود یعنی بروسیا دورتموند به میدان برود چرا که آنتونیو رودیگر هم تقریبا چنین وضعیتی را دارد.

به گزارش فوتبالی ، شنبه دوازدهم خرداد ماه قرار است که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن رئال مادرید و بروسیا دورتموند به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آنتونیو رودیگر مدافع 31 ساله و آلمانی رئال مادرید بازیکنی است که قرار است به مصاف تیم اسبق خود برود. در حقیقت رودیگر بین سال های 2008 تا 2011 در بروسیا دورتموند حضور داشته است. البته آنتونیو رودیگر در آن سال ها در تیم آکادمی بروسیا دورتموند بازی می کرده است. جود بلینگام هم دیگر بازیکن رئال مادرید است که به مصاف تیم قبلی خود یعنی بروسیا دورتموند می رود. البته بلینگام در تابستان قبلی از دورتموند به رئال مادرید آمد اما آنتونیو رودیگر 13 سال پیش در بروسیا دورتموند حضور داشته است و در تیم آکادمی این باشگاه بوده است. رودیگر پس از آن حضور در تیم های اشتوتگارت، آ اس رم و چلسی را تجربه کرد.

1470