طرح؛ رویای قهرمانی امباپه در لیگ قهرمانان اروپا بر باد رفت

طرح؛ رویای قهرمانی امباپه در لیگ قهرمانان اروپا بر باد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین فصل حضور کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن برای این مهاجم فرانسوی باز هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خوب پیش نرفت و پی اس جی نتوانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی دورتموند موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و در مجموع با نتیجه دو بر صفر پاری سن ژرمن را حذف کرد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

امباپه در این بازی یک بار توپ را به تیرک دروازه دورتموند زد و موقعیت هایی برای گلزنی داشت که البته هیچ کدام از آن ها به گل تبدیل نشد. امباپه خیلی دوست داشت تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پی اس جی تجربه کند اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و به نظر می رسد که کیلیان امباپه به زودی راهی رئال مادرید شود.

رویای قهرمانی امباپه در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر بر باد رفته است. این بازیکن از فصل 2017/18 در پی اس جی حضور دارد و هرگز نتوانسته است فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. ضمن این که او با موناکو در فصل 2016/17 به نیمه نهایی رسید و در آن جا هم مقابل یوونتوس حذف شد.

1470