خروجی شعارها علیه رضاییان در ورزشگاه آزادی؛ بازگشت رامین به پرسپولیس منتفی شد؟

خروجی شعارها علیه رضاییان در ورزشگاه آزادی؛ بازگشت رامین به پرسپولیس منتفی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شعارهای هواداران پرسپولیس علیه رامین رضاییان می‌تواند عاملی بازدارنده برای بازگشت احتمالی این بازیکن به تیم سابقش باشد.

به گزارش فوتبالی، بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی اتفاقات عجیبی داشت که یکی از این اتفاقات عجیب، توهین گروهی از هواداران تیم میزبان به رامین رضاییان بود. بازیکنی که دو مقطع در پرسپولیس توپ زده و اکثراً روابط خوبی با هواداران این تیم داشته و تنشی را با پرسپولیسی ها تجربه نکرده است منتها در بازی هفته قبل پرسپولیس و سپاهان، مدافع ملی‌پوش تیم مهمان سوژه شعارهای بعضا منشوری هواداران تیم سابقش شد و عجیب اینکه رامین به آن ها علامت می‌داد که بلندتر فریاد بزنند! البته مدافع سپاهان در پایان بازی و در گفت و گو با خبرنگاران گلایه‌ای انجام نداد و اظهار داشت هواداران پرسپولیس در قلبش جای دارند.

نکته جالب اینکه اوسمار ویرا سرمربی برزیلی قرمزها چند هفته قبل و در برنامه فوتبال برتر، وقتی از بازیکنان مورد علاقه‌اش نام برد، به رامین رضاییان هم اشاره کرد تا این شایعه مطرح شود که شاید رضاییان یکی از نفراتی باشد که در صورت ماندن ویرا در پرسپولیس، یکی از خریدهای احتمالی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی باشد اما بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان، دیگر کسی از احتمال بازگشت رامین رضاییان به تیم سابقش حرف نمی‌زند و حتی این گمانه‌زنی هم مطرح شده که در صورت پیشنهاد رسمی پرسپولیس به مدافع ملی‌پوش سپاهان، بعید است رامین بلیت پرواز اصفهان به تهران را رزرو کند. 

1997