فوری؛ لیگ فصل بعد به تعویق خواهد افتاد؟

فوری؛ لیگ فصل بعد به تعویق خواهد افتاد؟

پایگاه خبری فوتبالی- یک مقام فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورت اینکه آیین نامه های هواداری اجرا نشود، لیگ فصل بعدی برگزار نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت و گوی تلویزیونی خود خبر مهمی را اعلام کرد و مدعی شد اگر آیین نامه های هواداری جدیدی که کارگروه جدید فدراسیون تصمیم گیری کرده، اجرایی  نشود؛ لیگ فصل آینده به تعویق خواهد افتاد و تا زمان اجرایی شدن برگزار نخواهد شد.

علوی اظهار داشت وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای به فدراسیون ارسال کرده که پس از دریافت این نامه، بلافاصله کارگروهی در فدراسیون فوتبال تشکیل شده و تصمیماتی اتخاذ شده است.

طبق این تصمیمات در نخستین گام آمده که آیین نامه اجرایی کانون های هواداری همه باشگاه های کشور باید تشکیل شود و اسامی نفرات تایید شده باشگاه ها به اطلاع فدراسیون برسد تا در یک فایل و بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

مورد دوم بحث بلیط فروشی هوشمندانه است که هر فردی باید به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار گیرد که این موضوع باعث نظم بیشتر برگزاری مسابقات می‌شود و در این زمینه هماهنگی هایی با ثبت احوال باید صورت پذیرد.

بحث سوم هم تجهیزات مرتبط در ورزشگاه هاست که باید در استاندارد برگزاری لیگ برتر و بر اساس الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

علوی تاکید کرد که اگر این الزامات انجام نشود، لیگ فصل بعد به تعویق خواهد افتاد و حتی تا انجام کامل این تصمیمات برگزار نخواهد شد و بلافاصله پس از پایان لیگ برتر، مباحث اجرایی برنامه ریزی شده و اعلام خواهد شد.

1997