بازیگر سرشناس هالیوود بخشی از سهام لیدز را خرید

بازیگر سرشناس هالیوود بخشی از سهام لیدز را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - ویل فرل ستاره سرشناس هالیوود به نظر می رسد که بخشی از سهام باشگاه لیدز را خریده است چرا که پیش از این به باشگاه انگلیسی ابراز علاقه کرده بود. 

به گزارش فوتبالی، در سالهای اخیر، خرید سهام باشگاه رکسهام توسط راب مکلهنی و رایان رینولدز، دو ستاره هالیوود خبرساز شده بود و حالا به نظر می رسد که فرل 56 ساله نیز تصمیم گرفته است که بخش قابل توجهی از سهام باشگاه لیدز را بخرد. فرل هوادار دوآتشه این تیم است که در لیگ چمپیونشیپ در انگلیس توپ می زند و به زودی برای حمایت از آنها به ورزشگاه الاند رود خواهد رفت. 

شرکت 49ers  که در سان فرانسیسکو فعالیت می کند، در ماه ژوئن خرید سهام باشگاه لیدز را رسمی می کند و گفته می شود که فرل به یکی از جدیدترین سهامداران این باشگاه تبدیل شده است. یکی از منابع به سان گفته است:" این خبر صحت دارد. ویل فرل صاحب بخشی از سهام لیدز است. شرکت 49ers  در روزهای آینده مشارکت او را اعلام خواهد کرد. او عاشق فوتبال است و شیفته باشگاه انگلیسی است. او می خواهد که لیدز به همان جایی برسد که به آن تعلق دارد و به لیگ برتر انگلیس برگردد." 

فرل یکی از سهامداران باشگاه لس آنجلس اف سی در لیگ آمریکا هم هست. این باشگاه در سال 2014 تاسیس شد و در سال 2022 فاتح MLS شد.

4125