آب و هوای بهار به گلزن و گلساز تراکتور نمی‌سازد!

آب و هوای بهار به گلزن و گلساز تراکتور نمی‌سازد!

پایگاه خبری فوتبالی - دو مهره اصلی هجومی تراکتوری‌ها به یکباره دچار افت شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، آخرین گل رحمان جعفری برای تراکتور، به آخرین بازی این تیم در سال قبل مربوط می‌شود. بازیکنی که با پرداخت پول رضایت‌نامه از شمس آذر در پنجره زمستانی جذب تی‌تی‌ها شد و استارت خوبی هم در تبریز داشت و در پنج بازی این تیم موفق به ثمر رساندن چهار گل شده بود ولی با آغاز سال جدید دچار افت فاحشی شده است.

جعفری از سال جدید در شش بازی اخیر تراکتور در اکثر دقایق در میدان حضور داشته ولی موفق به ثمر رساندن هیچ گلی نشده تا افت محسوس وی در گلزنی، باعث نتایج نه چندان خوب قرمزها در مدت اخیر هم باشد.

اما علاوه بر جعفری، ریکاردو آلوز هم نتوانسته شرایط خوب گذشته خود را داشته باشد و در هفت بازی اخیر تیمش، فقط مقابل آلومینیوم اراک موفق به ارسال پاس گل شده تا در حال حاضر ابوالفضل جلالی را در کنار خود در صدر جدول پاسورها ببیند. ریکی علاوه بر عدم ارسال پاس گل، طراوت همیشگی در بازیها را هم ندارد و این موضوعی است که به سادگی می توان در بازی وی حس کرد.

باید دید آلوز و رحمان که تا اواسط فصل بهار نتوانسته اند همانند قبل برای تیمشان بدرخشند، در ادامه فصل که شاید مهم ترین برهه فصل هم هست، می‌توانند به روال خوب خود بازگردند یا نه؟

1997