رسمی؛ اسطوره دورتموند پس از دوازده سال جدا شد

رسمی؛ اسطوره دورتموند پس از دوازده سال جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رویس در پایان فصل به عنوان بازیکن ازاد از بروسیا دورتموند جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رویس به مدت دوازده سال در وستفالن حضور داشت و پس از عدم تمدید قراردادش باید از این تیم جدا شود و مقصد جدیدی را برای خود پیدا کند. باشگاه دورتموند در بیانیه ای با تایید این خبر اعلام کرد:" یک از یک. مارکو رویس و بروسیا دورتموند به تفاهم دوجانبه رسیدند تا قرارداد کنونی این بازیکن تمدید نشود و دو طرف به این نتیجه رسیدند که مسیرشان از همدیگر جدا شود. تمامی تمرکز ما روی بازیهای آینده در لیگ و  رویای غیرقابل انکار ما در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود."

رویس در دوازده سال اخیر در باشگاه دورتموند حضور داشت و از بروسیا مونشن گلادباخ به این تیم ملحق شده بود.  این بازیکن حدود 300 بازی بوندسلیگایی برای دروتموند داشت که 118 گل به ثمر رساند و چهار جام نیز کسب کرد. این بازیکن در این فصل نقش مهمی در صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت و دره مه بازیها حضور داشت و دو گل به ثمر رساند. 

حالا رویس باید در سن 34 سالگی مقصد جدیدی را برای خود پیدا کند. اگر این بازیکن به دنبال انتخاب پول باشد، باشگاه های عربستانی و آمریکایی ممکن است به سراغش بروند در غیر این صورت از نظر شرایط سنی همچنان می تواند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند.

4125