ارسلان آنقدر گل نزد تا عبدی یکصدا تشویق شود!

ارسلان آنقدر گل نزد تا عبدی یکصدا تشویق شود!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تراکتور در بازی با استقلال یکصدا مهدی عبدی را تشویق می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، هواداران تراکتور این روزها در غیر قابل پیش بینی ترین حالت ممکن قرار دارند. تی‌تی‌ها که در بازی با ذوب آهن به جز ریکاردو آلوز، هیچ بازیکن دیگری را تشویق نکرده بودند، این رویه خود را در بازی با استقلال تغییر دادند و نکته جالب اینکه دو بازیکن مغضوب مدت اخیر خود را حسابی مورد تشویق قرار دادند.

علاوه بر اینکه حسین پورحمیدی پس از نجات دروازه مهمی که داشت، نظر سکوها را به خود جلب کرد، شرایط نه چندان مناسب ارسلان مطهری که به نوعی سورپرایز حمید مطهری هم بود و برای اولین بار در ترکیب ابتدایی قرمزها حضور داشت، باعث شد تا پرشورها اقدام به تشویق مهدی عبدی کنند!

این در حالی است که عبدی در بازی لیگ برتری مقابل ذوب آهن پس از گل کردن پنالتی خود و تغییر نتیجه بازی به نتیجه چهار بر یک توسط هواداران حاضر هو شده و مورد اعتراض هم قرار گرفته بود ولی در بازی با استقلال، تی‌تی‌ها خواهان حضور وی در میدان بودند که البته این اتفاق هم افتاد.

البته حضور عبدی هم موجب نشد تا شاگردان حمید مطهری به گل برسند و حتی مهاجم شش گله تی‌تی‌ها هم در باز کردن دروازه محمدرضا خالدآبادی ناموفق بود تا در نهایت این دیدار مهم با تساوی بدون گل به پایان برسد.

1997