تیم ژابی آلونسو به رکورد نباختن در چند بازی رسید؟

تیم ژابی آلونسو به رکورد نباختن در چند بازی رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو در حال سپری کردن یک فصل رویایی است؛ فصلی که بدون تردید در تاریخ این باشگاه ثبت می شود و هواداران این باشگاه هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، بایرلورکوزن در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا به مصاف تیم آ اس رم رفت و در نهایت موفق شد در ورزشگاه الیمپیکو شهر رم با نتیجه دو بر صفر برنده شود. حالا تیم ژابی آلونسو در یک قدمی صعود به فینال لیگ اروپا قرار دارد.

بایر لورکوزن با به پیروزی رسیدن در این بازی، حالا در این فصل در 47 بازی به طور پیاپی شکست ناپذیر بوده است. مردان ژابی آلونسو امشب موفق شدند 39 اُمین برد خود را به دست بیاورند. بایر لورکوزن در این فصل 8 بار هم مساوی کرده است اما هرگز طعم شکست را نچشیده است. تیم ژابی آلونسو در این فصل 129 گل به ثمر رسانده است.

بایر لورکوزن در مسیر فتح سه گانه است. آن ها قهرمان بوندسلیگا شده اند و در فینال جام حذفی آلمان حضور دارند. بایرلورکوزن حالا در آستانه صعود به فینال لیگ اروپا قرار دارد و می خواهد در این جام هم به قهرمانی برسد. ژابی آلونسو به خوبی توانایی خود را در مربیگری به اثبات رسانده است.

1471