قطبی جانشین مطهری در تیم ملی؟ هیچ چیز معلوم نیست

قطبی جانشین مطهری در تیم ملی؟ هیچ چیز معلوم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- آیا افشین قطبی عضو جدید کادر فنی تیم ملی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، از چند ماه قبل، نام افشین قطبی به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی تیم ملی بر سر زبان‌ها افتاد. این مربی 60 ساله که در حال حاضر در کانادا به سر می‌برد، سابقه حضور روی نیمکت ایران و باشگاه پرسپولیس را در کارنامه داشته و یک قهرمانی با قرمزهای تهران هم در کارنامه او به چشم می‌خورد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در گفت‌وگوی چند وقت اخیر خود به تمجید از افشین قطبی پرداخت و گفت جای وی در فوتبال ایران خالی است. او ضمنا تاکید کرد که اگر شرایط مهیا باشد، مایل است قطبی را به عنوان همکار در کنار خود داشته باشد.

از طرف دیگر، جدایی حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی باعث شده تا شایعه حضور قطبی در تیم ملی بیشتر از قبل گوش برسد. مطهری در اوایل سال گذشته، به عنوان دستیار به کادرفنی تیم ملی اضافه شد و در مسابقات حساس جام ملت‌های آسیا نیز در کنار قلعه‌نویی حضور داشت؛ اما سرانجام چند روز قبل تصمیم گرفت از تیم ملی جدا شود و راهی تبریز شد تا مسئولیت فنی تراکتور را برعهده بگیرد.

با توجه به اینکه دیگر قرار به ادامه همکاری مطهری با تیم ملی نیست، این احتمال وجود دارد که امیر قلعه‌نویی تصمیم بگیرد شخص جدیدی را جایگزین او کند و به همین دلیل، بحث حضور قطبی در تیم ملی دوباره مطرح شده به خصوص آنکه یکی از نزدیکان به سرمربی اسبق تیم ملی هم از مذاکره با قطبی برای حضور در تیم ملی خبر داده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که تکلیف قطبی و تیم ملی چه خواهد شد. با توجه به آنکه او سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارد، اینکه بخواهد به عنوان نفر دوم در کادر فنی تیم ملی مشغول به کار شود، اتفاق چندان راحتی نخواهد بود و قطعا همه دوست دارند بدانند که امیر قلعه‌نویی، چه برنامه‌ای برای همکاری با قطبی دارد.

7474