پلی‌آف NBA/ جارو شدن فینیکس سانز با هنرنمایی جردن ثانی

پلی‌آف NBA/ جارو شدن فینیکس سانز با هنرنمایی جردن ثانی

پایگاه خبری فوتبالی - فینیکس سانز و کوین دورنت برای دومین سال متوالی در پلی آف به توفیق خاصی دست نیافتند و این بار به دست مینسوتا تیمبروولوز جارو شدند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه راند نخست رقابت های پلی آف NBA، چهار دیدار برگزار شد. در اولین بازی، نیویورک نیکس مهمان فیلادلفیا سونیسیکسرز بود و توانست با حساب درخشش فراموش نشدنی جیلن برانس، 97-92، فیلادلفیا را شکست دهد  و سری را سه بر یک پیش بیافتد. جیلن برانسن با 47 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود و جوئل امبید نیز 27 امتیاز برای سونیسیکسرز آورد، اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

در بازی دوم، لس آنجلس کلیپرز در یک نبرد جذاب و تماشایی، 116-111 دالاس موریکس را شکست داد تا همه چیز 2-2 برابر شود. در مقطعی از بازی، موریکس 31 امتیاز از کلیپرز عقب افتاد، اما درخشش کایری ایروینگ با 40 امتیاز اختلاف را کاهش داد، اما در نهایت تیم لس آنجلسی در غیاب بهترین بازیکنش، کوای لنرد، توانست به برد مهمی دست پیدا کند.

در بازی سوم، میلواکی باکس بدون حضور 2 فوق ستاره اش، دیمین لیلارد و یانیس آنته‌توکومپو نتوانست کار خاصی مقابل ایندیانا پیسرز انجام دهد و با نتیجه 113-126 باخت تا در آستانه حذف از پلی آف قرار بگیرد.

و در آخرین بازی، مینسوتا تیمبرولووز با حساب 122-116 از سد سانز گذشت و با نتیجه 4-0، حریفش را جارو کرد. انتونی ادواردز که این روزها به او لقب مایکل جردن ثانی را داده اند با 40 امتیاز، نقش پررنگی در پیروزی مینسوتا ایفا کرد.

4416