واکنش آرتتا به برد نفس‌گیر آرسنال در دربی لندن

واکنش آرتتا به برد نفس‌گیر آرسنال در دربی لندن

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال به شدت از پیروزی 2-3 مقابل تاتنهام خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز از ساعت 16:30 به وقت تهران تیم های تاتنهام هاتسپر و آرسنال به میزبانی تاتنهام به مصاف هم رفتند. در ابتدا توپچی ها موفق شدند با گل های بوکایو ساکا و کای هاورتز، 3-0 از میزبان پیش بیافتند. در نیمه دوم شاگرده پوستکوگلو 2 گل زدند و تلاش زیادی برای گرفتن امتیاز از آرسنال انجام دادند، اما در نهایت این دیدار با حساب دو بر سه به سود توپچی ها خاتمه یافت تا آرتتا و شاگردانش همچنان در کورس قهرمانی باشند. 

آرتتا پس از پایان بازی گفت: "من مشغول دعاکردن بودم. واقعاً یک بازی احساسی بود. تاتنهام تیم محکمی بود. ما 3-0 جلو افتادیم و همه چیز تحت کنترل بود، اما به خاطر یک اشتباه فردی، همه چیز در حال از بین رفتن بود. ما می خواستیم بهتر با شرایط کنار بیاییم، اما تاتنهامی ها فشار را چند برابر کردند. سال گذشته هم چنین اتفاقی افتاد و ما برای پیروزی در نیمه دوم زجر زیادی کشیدیم. خوشحالم که تیمم می تواند در بازی های بزرگ با اعتماد به نفس کار کند و پیروز شود. جزئیات همیشه تعیین کننده هستند."

"هاورتز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و در همه جای زمین حضور داشت. او روز قبل از بازی مریض بود، اما همچنان توانست عملکردی موثر داشته باشد."

4416