وضعیت ناپایدار گزارشگر باسابقه رادیو؛ اسکویی به آی‌سی‌یو منتقل شد

وضعیت ناپایدار گزارشگر باسابقه رادیو؛ اسکویی به آی‌سی‌یو منتقل شد

پایگاه خبری فوتبالی- مسعود اسکویی گزارشگر باسابقه رادیو بعد از چند روز که حالش بهتر شده بود، دو سه روزی است دوباره به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لاله منتقل شده است

به گزارش فوتبالی، مسعود اسکویی گزارشگر و گوینده ورزشی باسابقه رادیو که در حال حاضر 85 ساله است اخیرا به دلیل بیماری و کهولت سن، وضعیت چندان خوبی ندارد و در بیمارستان بستری شده است. البته دلیل بستری شدن او کهولت سن نیست و او به دلیل عمل جراحی روی استخوان لگن به بیمارستان منتقل شده است.

اسکویی چند سال پیش هم به دلیل بیماری پروستات، ناگزیر شد تن به عمل جراحی بدهد. آن جراحی در آن مقطع مثمرثمر بود و باعث شد اسکویی چند سال بدون هیچ مشکلی به فعالیتش در رادیو ادامه بدهد. اما ظاهرا در آخرین روزهای عید نوروز سال 1403 اسکویی در منزل خودش تعادلش را از دست می‌دهد و زمین می‌‌خورد.

پزشکی که برای معاینه به منزل اسکویی می‌رود می‌گوید مشکل چندان جدی نیست و ایشان با چند روز استراحت بهبود پیدا می‌کنند. اما دو سه روز بعد که برخی دوستان و همکاران رادیویی به ملاقات او می‌روند متوجه کبودی شدید روی پای او می‌شوند و می‌بینند که او از شدت درد نمی‌تواند پایش را روی زمین بگذارد. برای همین درست در روز عید فطر او را به بیمارستان لاله منتقل می‌کنند.

با معاینات اولیه مشخص می‌شود استخوان لگن اسکویی شکسته است و نیاز فوری به جراحی دارد. این عمل خیلی زود انجام می‌شود و ایشان چند روز بعد از عمل را در بخش مراقبت‌های ویژه زیر نظر پزشکان می‌گذراند.   

او روز 26 فروردین و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان و عمل جراحی روی استخوان لگنش به بخش عمومی منتقل شد. چرا که به نظر می‌رسید وضعیتش در حال بهبود و بهتر شدن است اما ظاهرا عوارض عمل سنگین جراحی و داروها باعث تضعیف بدن او شده است و پزشکان ناچار شده‌‌اند او را به بخش مراقبت‌‌های ویژه منتقل کنند.

آخرین خبر درباره وضعیت اسکویی این است که حال او نسبت به چند روز پیش بهتر شده است و به احتمال فراوان در انتهای همین هفته مرخص می‌شود و می‌تواند به منزلش منتقل شود. اما فعلا در بخش آی‌سی‌یو زیر نظر پزشکان قرار دارد و اگر وضعیتش به همین موال پیش برود اواخر هفته مرخص خواهد شد.

1359