پلی‌آف NBA/ جلوگیری لیکرز از جارو شدن و برد سلتیکس مقابل گربه سیاهش

پلی‌آف NBA/ جلوگیری لیکرز از جارو شدن و برد سلتیکس مقابل گربه سیاهش

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های لس آنجلس لیکرز، باستن سلتیکس، اورلاندو مجیک و اوکلاهما سیتی تاندر در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت های راند اول پلی آف NBA، چهار دیدار برگزار شد. در اولین دیدار، اورلاندو مجیک با درخشش فرانتس واگنر موفق شد با حساب 112-89 از سد کلیولند کولیرز عبور کند تا سری دو بر دو برابر شود. در این دیدار واگنر 33 امتیاز، 13 ریباند و 4 اسیست به نام خودش ثبت کرد.

در بازی دوم، اوکلاهما سیتی تاندر بدون هیچ لغزشی موفق شد باز هم نیواورلانز پلیکانز را با حساب 106-85 شکست دهد تا سری 3-0 شود. شی گیلجس الکساندر با 24 امتیاز، 5 ریباند و 8 اسیست بهترین بازیکن تاندر و میدان بود و حالا تاندر یک پیروزی تا صعود به مرحله بعدی فاصله دارد. 

در دیدار سوم، باستن سلتیکس در کاسیا سنتر 104-84، میامی هیت را از پیش رو برداشت تا سری را 2-1 جلو بیافتد.  جیسن تیتم و جیلن براون دو ستاره سلتیکس بودند که هر کدام 22 امتیاز به دست آوردند تا باستن از رقیبش پیشی بگیرد. 

و در آخرین بازی بامداد امروز، لیکرز 119-108 دنور ناگتس را شکست داد تا از جارو شدن نجات پیدا کند. این سری 3-1 شد و هنوز ناگتس شانس بسیار بیشتری برای صعود به راند دوم دارد. دیویس با 25 امتیاز و 23 ریباند بهترین بازیکن لیکرز بود و همچنین لبران جیمز نیز 30 امتیاز آورد.

4416