میلان ۰ - یوونتوس ۰؛ تلاش بی ثمر بزرگان برای گلزنی

میلان ۰ - یوونتوس ۰؛ تلاش بی ثمر بزرگان برای گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۴ رقابت های سری آ ایتالیا با تساوی خانگی برای یوونتوس برابر میلان پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس تیم سوم جدول رقابت های سری آ ایتالیا در هفته ۳۴ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی آلیانز تورین به مصاف تیم میلان رفت و یک تساوی بدون گل را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. این بازی که تقابل دو مربی نه چندان محبوب در هفته های اخیر فوتبال ایتالیا یعنی استفانو پیولی و ماسیمیلیانو آلگری بود در نیمه اول و علی رغم تلاش های دو تیم برای گلزنی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. نکته جالب در مورد ترکیب میلان این بود که علی رغم اعلام ترکیب اولیه روسونری و حضور مایک مانیان در فهرست اولیه این مارکو اسپورتیلو بود که به جای مانیان در ترکیب اصلی میلان قرار گرفت و با ۶  مهار ناجی روسونری شد.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه مشکی و سفید شهر تورین بود و هافبک های خلاق یوونتوس بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند اما در نهایت فشار یوونتوس جواب نداد و این نیمه هم بدون رد و بدل شدن گل تمام شد تا در نهایت بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با تساوی یوونتوس این تیم با ۶۵ امتیاز کماکان تیم سوم جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و میلان هم با ۷۰ امتیاز تیم رده دوم جدول لیگ ایتالیا لقب گرفت.

۱۰۰۹