آنتونیو کونته و ناپولی به توافقات اولیه دست یافتند

آنتونیو کونته و ناپولی به توافقات اولیه دست یافتند

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و اینتر که با هر دو تیم به مقام قهرمانی در سری آ رسیده، در آستانه قبول هدایت ناپولی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی پس از فصل شگفت‌انگیزی که با لوچیانو اسپالتی پشت سر گذاشت و توانست برای سومین بار در تاریخ خود فاتح اسکودتو شود؛ در این فصل نتوانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. آبی‌های ناپل در این فصل حتی در جمع تیم‌های بالانشین هم قرار نگرفتند و چند مرتبه نیز سرمربی خود را عوض کردند، اما تفاوتی ایجاد نشد.

دی لورنتیس از ماه‌ها قبل در پی سرمربی بعدی خود بوده و حالا رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند مدیران ناپولی با آنتونیو کونته به توافق رسیده‌اند و تنها امضای قرارداد و اعلام رسمی آن باقی مانده است.

چندی پیش، رسانه ایتالیایی توتو مرکاتو خبر داده بود که دی لورنتیس تمام تلاشش را برای راضی کردن کونته انجام می‌دهد. او قراردادی سه ساله به ارزش سالانه 6.5 میلیون یورو به این سرمربی ایتالیایی پیشنهاد داده و منتظر جواب کونته است.

به گزارش نشریه ایتالیایی رای اسپورت، آنتونیو کونته با این پیشنهاد موافقت کرده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. برخی از خبرنگاران نیز اعلام کرده‌اند این توافقات از ماه‌ها قبل انجام شده و حالا اخبارش به بیرون درز کرده است.

اینطور که از شواهد مشخص است، ظاهرا باید آنتونیو کونته را سرمربی بعدی ناپولی بدانیم. بی‌شک بازگشت کونته به فوتبال پس از یک دوره ناموفق در تاتنهام، جذابیت‌های زیادی به همراه خواهد داشت. او پیش از این هدایت یوونتوس و اینتر را در لیگ ایتالیا به عهده داشت که با هر دو تیم موفق شد عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

1428