بازگشت مهاجم فراموش شده؛ شروین چه کار «بزرگی» کرد!

بازگشت مهاجم فراموش شده؛ شروین چه کار «بزرگی» کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- موثرترین بازیکن آلومینیوم در بازی مقابل پرسپولیس مهاجمی بود که از روی نیمکت به زمین رفت. او دو گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس شب گذشته و در حالی که در دو مقطع از بازی با دو گل از آلومینیوم اراک پیش افتاده بود اما در نهایت نتوانست از برتری‌اش محافظت کند. بازی در وقت‌های اضافی 4 بر 4 مساوی شد و آلومینیوم در ضربات پنالتی به برتری رسید. 

چیزی که باعث تعجب و تحسین کارشناسان درباره عملکرد آلومینیوم شد تعویض‌های خوب مجتبی حسینی سرمربی این تیم بود. دو گل از 4 گل آلومینوم را شروین بزرگ زد و گل چهارم هم توسط میثم نقی‌زاده به ثمر رسید. هر دوی این بازیکنان از روی نیمکت ذخیره‌ها به بازی رفتند و نتیجه را تغییر دادند.

اما نکته مهم و عجیب اما مربوط با شروین بزرگ است. مهاجم 32 ساله اهل رشت در این فصل در 17 بازی لیگ برتری برای آلومینیوم بازی کرده بود. اما حتی نتوانسته بود یک گل بزند یا یک پاس گل بدهد. البته او بازیکن ذخیره آلومینیوم است و فقط در یک بازی مقابل شمس آذر 90 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفته بود. در مجموع او در این فصل لیگ در 16 بازی در دقایق پایانی به زمین رفته بود.

در بازی دیروز مقابل پرسپولیس هم شروین در دقیقه 78 به جای بهروز نوروزی فرد به زمین رفت. در دقیقه 85 پاس گل اول را به مهدی لیموچی داد. در دقیقه 5+90 گل منساوی را زد و در دقیقه 111 گل دوم خودش و گل سوم آلومینیوم را زد! در واقع بازیکنی که در 17 بازی قبلی تیمش موفق به ثبت هیچ گل و پاس گلی نشده بود در بازی با پرسپولیس دو گل زد و یک پاس گل داد!

جالب این که شروین بزرگ در لیگ بیست و یکم در یک مقطع مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم قرار گرفته بود. او در این فصل دو سوپرگل دیدنی مقابل تیم‌های هوادار و شهرخودرو زده بود و نام خودش را با این گل‌ها بر سر زبان‌ها انداخته بود. اما در نهایت این مساله به انتقال او به پرسپولیس منجر نشد.

1359