بارسلونا در آستانه خرید پدیده 16 ساله بلژیکی

بارسلونا در آستانه خرید پدیده 16 ساله بلژیکی

پایگاه خبری فوتبالی - یورثی موکیو مدافع میانی چپ پا و 16 ساله باشگاه خنت که به تیم بزرگسالان باشگاه بلژیکی راه یافته، نگاه بارسلونا را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، موکیو کاپیتان تیم زیر 17 سال بلژیک است که به یکی از لیدرهای این تیم تبدیل شده است. بلژیکی ها او را یکی از استعدادهای سالهای آینده می دانند. 

رادیو مونته کارلو گزارش داده است که بارسلونا در نظر دارند که موکیو را به لاماسیا و تیم جوانان خود منتقل کند. بارسا در سالهای اخیر سعی کرده که استعدادهای درجه یک فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد. به طور مثال، میکاییل فی و نوح درویش دو پدیده ای بودند که در تابستان گذشته به آکادمی بارسلونا ملحق شدند.

بارسلونا تصور می کند که این استعدادهای جوان در آینده یا می توانند به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند یا به آنها برای درآمدزایی کمک کنند.  موکیو  یکی از جواهرات آینده فوتبال بلژیک است و حضورش در لاماسیا می تواند به پیشرفت او کمک کند.

تیم رزروهای بارسلونا یا همان بارسا اتلتیک در این فصل عملکرد خوبی داشته و در مسیر صعود به لیگ دسته دوی اسپانیا قرار دارد. بارسا می خواهد که این تیم با قدرت بیشتری در فصل آینده حضور پیدا کند تا در صورت نهایی شدن صعود به لیگ دسته دو بتواند که در این لیگ بماند و ترکیب قدرتمندی داشته باشد.

4125