حمله تند اسنایدر به آنتونی: امیدوارم منچستریونایتد پنج تایی شود!

حمله تند اسنایدر به آنتونی: امیدوارم منچستریونایتد پنج تایی شود!

پایگاه خبری فوتبالی - وسلی اسنایدر از رفتاری که آنتونی، بازیکن برزیلی منچستر یونایتد پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی داشت، انتقاد تندی کرد.

به گزارش فوتبالی ، در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، منچستر یونایتد و کاونتری سیتی به ضربات پنالتی رفتند. آنتونی پس از این که منچستر یونایتد مقابل این تیم دسته پایینی به پیروزی رسید، رو به بازیکنان کاونتری سیتی خوشحالی کرد و برای آن ها کری خواند. این حرکت آنتونی موجب شد تا حمله های تندی علیه او صورت بگیرد.

وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق دنیای فوتبال هم از آنتونی انتقاد کرده است. او در این باره گفت:" آنتونی باید بابت کاری که مقابل کاونتری انجام داده، شرمنده باشد و خجالت بکشد. او به جای انجام این کار باید به طور مستقیم از زمین بازی خارج می شد. من امیدوارم منچستر یونایتد در فینال جام حذفی با نتیجه پنج بر صفر مقابل منچستر سیتی شکست بخورد."

آنتونی در این فصل عملکرد خوبی در منچستر یونایتد نداشته است و این رفتار او موجب شد تا خیلی ها از او انتقاد کنند. کاونتری سیتی در حال شگفتی سازی مقابل منچستر یونایتد بود و ممکن بود که شیاطین سرخ را حذف کند. خوشحالی آنتونی به شکلی بود که انگار بهترین تیم دنیا را شکست داده است!

1471