پیام اینستاگرامی بلینگام پس از به دست آوردن اسکار ورزشی

پیام اینستاگرامی بلینگام پس از به دست آوردن اسکار ورزشی

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید شب گذشته جایزه لوریوس یا همان اسکار ورزشی سال 2023 را به دست آورد و این جایزه را هم به جمع جوایزی که تاکنون به دست آورده است، اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی ، مراسم لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس در شهر مادرید برگزار شد و جود بلینگام در این مراسم به عنوان پدیده برتر ورزش جهان در سال 2023 انتخاب شد و جایزه ویژه مربوط به خود را دریافت کرد.

ستاره انگلیسی رئال مادرید پس از دریافت این جایزه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:" چه افتخار بزرگی برای گذراندن شب با بسیاری از قهرمانان ورزشی در چنین رویداد معتبری و گرفتن جایزه برای موفقیت در این سال. متشکرم!"

جود بلینگام در حال حاضر یکی از کسانی است که می تواند شانس بالایی برای فتح جایزه توپ طلای 2024 داشته باشد. اگر رئال مادرید بتواند قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و از سوی دیگر جود بلینگام هم به همراه تیم ملی انگلیس در بازی های یورو 2024 عملکرد خوبی از خودش نشان بدهد در آن صورت توپ طلای 2024 دور از دستان ستاره انگلیسی رئال مادرید نخواهد بود.

گفتنی است که در مراسم لوریوس، جایزه بهترین ورزشکار مرد سال به نوواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی رسید.  آیتانا بونماتی فوتبالیست تیم ملی زنان اسپانیا و بارسلونا نیز عنوان بهترین ورزشکار زن سال را از آن خود کرد. 

1471