ترکیب رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2012

ترکیب رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2012

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری یعنی فصل 2023/24 باید به مصاف هم بروند و برنده بازی رفت و برگشت آن ها راهی فینال لندن می شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 هم به مصاف هم رفته بودند و در آن بازی ها بایرن مونیخ موفق شد در دو بازی بسیار نزدیک رئال مادرید در نهایت در ضربات پنالتی شکست بدهد و راهی فینال شود. بازی رفت آن سال در ورزشگاه آلیانز آرنا با پیروزی دو بر یک بایرن مونیخ تمام شد و بازی برگشت هم به پیروزی دو بر یک رئال مادرید انجامید و در سانتیاگو برنابئو کار به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت بایرن مونیخ موفق شد رئال مادرید را شکست بدهد و راهی فینال شود. البته در فصل 2011/12 این چلسی بود که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

ترکیب رئال مادرید در آن فصل مقابل بایرن مونیخ به این شرح بود: ایکر کاسیاس، آلوارو آربلوا، سرخیو راموس، په په، مارسلو، ژابی آلونسو، سامی خدیرا، مسعود اوزیل، آنخل دی ماریا، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما.

ترکیب بایرن مونیخ هم مقابل رئال مادرید در آن زمان به این صورت بود: مانوئل نویر، فیلیپ لام، بواتنگ، بادشتوبر، داوید آلابا، شواین اشتایگر، لوییز گوستاوو، آرین روبن، تونی کروس، فرانک ریبری، ماریو گومز.

1471