عکس؛ لحظه‌ای که داویده آنچلوتی کت پدرش را گرفت!

عکس؛ لحظه‌ای که داویده آنچلوتی کت پدرش را گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی و داویده آنچلوتی که پدر و پسر هستند، روی نیمکت رئال مادرید صحنه های جالبی را رقم می زنند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در دور برگشت از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. در این بازی داویده آنچلوتی روی یکی از گل های رئال مادرید با کارلو آنچلوتی خوشحالی جالبی را انجام داد.

در دقیقه 73 این بازی بود که لوکاس وازکز گل دوم رئال مادرید را به بارسلونا زد و بازی را دو بر دو مساوی کرد. داویده آنچلوتی پس از این گل از روی نیمکت بلند شد و به سمت پدرش رفت و یقه کت او را گرفت. داویده آنچلوتی این کار را برای خوشحالی پس از گل انجام داد.

داویده آنچلوتی در حال حاضر دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید است. او 34 سال سن دارد و نشان داده است و هوش بالایی در مربیگری دارد. داویده تاثیر قابل توجهی روی رئال مادرید دارد. او کسی بود که پنالتی‌زن های رئال مادرید را مقابل منچسترسیتی مشخص کرده بود. به نظر می رسد که داویده آنچلوتی در آینده ای نه چندان دور سرمربی شود.

1471