پلی‌آف NBA/ سلتیکس به دنبال انتقام و پیروزی حیاتی کلیپرز

پلی‌آف NBA/ سلتیکس به دنبال انتقام و پیروزی حیاتی کلیپرز

پایگاه خبری فوتبالی - در شب گذشته تیم های باستن سلتیکس، لس آنجلس کلیپرز، میلواکی باکس و اوکلاهما سیتی تاندر در برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور اول رقابت های پلی آف NBA، چهار دیدار برگزار شد. در اولین دیدار، باستن سلتیکس بهترین تیم شرق به مصاف میامی هیت رفت. این دو تیم سال قبل نیز با هم در پلی آف روبرو شده بودند که در نهایت هیت با برتری چهار بر سه به فینال راه یافت و حالا سلتیکسی ها به دنبال انتقام هستند و توانستند در بازی اول 114-94 به پیروزی برسند و سری را 1-0 جلو بیافتند. جیسن تیتم با 23 امتیاز بهترین بازیکن باستن بود و در آن سمت نیز بم آدبایو، سنتر میامی 24 امتیاز آورد اما نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

در بازی دوم لس آنجلس کلیپرز در حالی که کوای لنرد را در اختیار نداشت، با شاهکار جیمز هاردن و پل جرج موفق شد دالاس موریکس را در خانه شکست دهد. هاردن 28 امتیاز آورد تا نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشته باشد. 

در بازی سوم، میلواکی باکس در غیاب یانیس آنته‌توکومپو موفق شد با بازی بی نظیر دیمین لیلارد مقابل ایندیانا به پیروزی برسد. لیلارد 35 امتیاز در این بازی کسب کرد.

و در آخرین دیدار، اوکلاهما سیتی تاندر با حساب 104-102 مقابل نیواورلینز پلیکانز به برد رسید. شی گیلجس الکساندر با 28 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود.

4416