آخرین فرصت مورایس برابر ملوان؛ کشتن یکی از گربه‌سیاه‌ها

آخرین فرصت مورایس برابر ملوان؛ کشتن یکی از گربه‌سیاه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- 32 برد در 53 سرمربیگری و گرفتن 107 امتیاز از 159 امتیاز ممکن؛ کارنامه ژوزه مورایس روی نیمکت سپاهان در لیگ برتر با معدل امتیازگیری بیشتر از 2 در هر بازی درخشان است. 

به گزارش فوتبالی، او اما در این دو فصل، برابر 3 رقیب موفق به ثبت برد نشده: ملوان، آلومینیوم و شمس‌آذر. و در این بین، اولی همانی است که با نباختن به مورایس و تیمش، جام قهرمانی را از او در فصل قبل گرفت.

ملوان در 3 رویارویی قبلی‌اش با مورایس، نباخته و مرد پرتغالی این هفته آخرین فرصت را برای شکستن این طلسم دارد. سپاهان در هفته 24 و در انزلی برابر ملوان قرار می‌گیرد و اگر موفق به شکست دادن میزبان نشود، ژوزه مورایس با حسرت شکست دادن این رقیب، لیگ برتر و ایران را ترک خواهد کرد. هر 2 رویارویی سپاهان و ملوان در لیگ 22 با تساوی به پایان رسید. این فصل هم ملوان در بازی رفت و در نقش جهان موفق به شکست دادن رقیبش شد تا همچنان بدون شکست برابر مورایس بماند.

مورایس دو تیم دیگر را هم هنوز نبرده؛ آلومینیوم و شمس‌آذر. اراکی‌ها همان سناریوی ملوان را دارند: 2 تساوی در فصل قبل و شکست دادن سپاهان این فصل در نقش جهان. شمس‌آذر هم تنها رویارویی‌اش با سپاهان را در دور رفت برده و کنار ملوان و آلومینیوم قرار گرفته است.

با توجه به نتایج مورایس در این فصل و رقم زدن بدترین بازه زمانی سپاهان در تاریخ لیگ برتر با ثبت 5 باخت پیاپی، حضور او روی نیمکت اصفهانی‌ها در لیگ 24 اصلا محتمل نیست. بنابراین مرد پرتغالی در 7 بازی باقیمانده، برای شکست دادن هر رقیب حداقل برای یک بار، باید از آخرین فرصتش استفاده کند. فعلا ملوان در بازی روز یکشنبه، در دسترس است و سپس آلومینیوم و شمس‌آذر.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی