پلی‌آف NBA/ پادشاه ناتوان در مقابل قهرمان

پلی‌آف NBA/ پادشاه ناتوان در مقابل قهرمان

پایگاه خبری فوتبالی - دیدارهای پلی آف لیگ بسکتبال NBA، رسماً از شب گذشته آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، از شنبه شب به وقت تهران، رقابت های پلی آف NBA با برگزاری دیدار کلیولند کولیرز و اورلاندو مجیک آغاز شد که در نهایت، کلیولند موفق شد با درخشش داناوان میچل 97-83، تیم شگفتی ساز این فصل را در بازی اول شکست دهد تا سری را یک بر صفر پیش بیافتد. داناوان میچل در این دیدار 30 امتیاز، 3 اسیست و 2 ریباند به نام خودش ثبت کرد تا تاثیر بسزایی در برد تیمش داشته باشد. پائولو بنکرو هم با 24 امتیاز، 7 ریباند و 5 اسیست بهترین بازیکن مجیک بود، اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. 

در دومین دیدار، مینسوتا تیمبروولوز موفق شد با حساب 120-95، فینیکس سانز را شکست دهد. کوین دورنت آمار 31 امتیاز و 7 ریباند ثبت کرد، اما باز هم نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. انتونی ادواردز با کسب 33 امتیاز بهترین بازیکن مینسوتا در این دیدار بود. 

در بازی سوم، نیویورک نیکس با درخشش جیلن برانسن، جاش هارت و مایلز مک براید با حساب 111-104 از سد فیلادلفیا سونی سیکسرز گذشت. برانسن و جاش هارت هر کدام 22 امتیاز آوردند. 

در بازی چهارم و پایانی، فینالیست های سال گذشته کنفرانس غرب برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت، باز هم زور لیکرز به دنور ناگتس نرسید و با نتیجه 114-103 شکست خورد. نیکولا یوکیچ با 32 امتیاز، 12 ریباند و 7 اسیست بهترین بازیکن زمین بود. در آن سو هم انتونی دیویس 32 امتیاز و 14 ریباند به نام خودش ثبت کرد و حتی لبران جیمز نیز آمار 27 امتیاز، 6 ریباند و 8 اسیست داشت، اما باز هم لیکرز نتوانست مقابل دنور ناگتس به برد برسد.

4416