منچسترسیتی در شب فرصت‌سوزی آبی‌های لندن فینالیست شد

منچسترسیتی در شب فرصت‌سوزی آبی‌های لندن فینالیست شد

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی در جریان دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد با یک گل از سد چلسی عبور کند و به دیدار فینال صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند. منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، در نهایت موفق شد با تک‌گل برناردو سیلوا دوباره به دیدار پایانی جام حذفی راه یافت.

منچسترسیتی که پس از شکست تلخ مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روحیه خوبی برای این دیدار نداشت، نتوانست در نیمه اول ایده‌های تاکتیکی را به درستی اجرا کند و از آن سو، آبی‌های لندنی توانستند به خوبی از فضاهای خالی خط دفاعی منچسترسیتی استفاده کنند و در ضدحمله‌ها موقعیت‌های خوبی به دست آوردند، اما این موقعیت‌ها با فرصت‌سوزی‌های نیکلاس جکسون از دست رفت.

جکسون در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا هواداران در پایان مسابقه، او را مقصر اصلی شکست بدانند. چلسی که نتوانست به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کند، در دقایق پایانی بازی مجازات شد. دفع ناقص پتروویچ، برناردو سیلوا را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد و هافبک پرتغالی سیتیزن‌ها قدر فرصت به دست آمده را دانست و توپ را به تور دروازه چلسی چسباند تا شاگردان گواردیولا در دقایق پایانی پیروز یک بازی سخت و حساس شوند.

این پیروزی حکم مرحمی بر زخم شکست مقابل رئال مادرید داشت. منچسترسیتی می‌تواند با ادامه روند خوب خود، دوگانه داخلی را به دست بیاورد.

1428