سه چهره‌ای که گزینه‌های جانشینی توخل در بایرن مونیخ هستند

سه چهره‌ای که گزینه‌های جانشینی توخل در بایرن مونیخ هستند

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، مدیران باشگاه بایرن مونیخ همچنان به جست و جو های خود برای پیدا کردن یک سرمربی مناسب به جای توماس توخل ادامه می دهند.

به گزارش فوتبالی ، روز گذشته بود که گفته شد زین الدین زیدان یکی از گزینه های اصلی سران بایرن مونیخ برای هدایت بایرن مونیخ است. البته برخی از رسانه ها گفتند که زیدان ترجیح می دهد که از میان منچستریونایتد و بایرن مونیخ، منچستر یونایتد را انتخاب کند. البته با این وجود زیدان هنوز هم یکی از گزینه های اصلی مدیران بایرن مونیخ برای هدایت باواریایی ها است.

به نقل از Tanziloic، باشگاه بایرن مونیخ گزینه های مربیگری خود را سه نفر کاهش داده است. این گزینه های روبرتو دی زربی، رالف رانگنیک و زین الدین زیدان هستند.

دی زربی که هدایت برایتون را بر عهده دارد، گزینه بارسلونا برای جانشینی ژاوی هرناندز هم بوده است اما به نظر می رسد که سران بارسا قید او را زده اند. رانگنیک هم سرمربی سابق منچستر یونایتد است. در میان این گزینه ها، زیدان محبوب ترین گزینه است و در صورتی که او رضایت بدهد که سرمربی بایرن مونیخ شود، سران بایرن مونیخ به طور جدی برای بستن قرارداد با او اقدام خواهند کرد.

1471