عکس؛ ناراحتی مورینیو وقتی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ حذف شد

عکس؛ ناراحتی مورینیو وقتی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی با هم روبرو می شوند و باید دید که اوضاع در بازی های رفت و برگشت به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 هم با هم روبرو شده بودند. در آن زمان ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید بود و یوپ هاینکس هدایت باواریایی ها را بر عهده داشت. در بازی رفت در آن زمان که در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می شد، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در بازی برگشت این رئال مادرید بود که در سانتیاگو برنابئو با دو گل رونالدو موفق شد دو بر یک به پیروزی برسد و به این ترتیب بازی به وقت های اضافه کشیده شد و در نهایت پس از 120 دقیقه بازی، ضربات پنالتی شروع شدند.

در ضربات پنالتی، کریستیانو رونالدو و کاکا پنالتی های رئال مادرید را خراب کردند. از سوی دیگر تونی کروس و فیلیپ لام پنالتی های بایرن مونیخ را خراب کردند. اما با پنالتی خراب کردن سرخیو راموس، بایرن مونیخ در نهایت با نتیجه سه بر یک رئال مادرید را در ضربات پنالتی شکست داد و راهی فینال شد. البته در آن فصل چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

ژوزه مورینیو سرمربی وقت رئال مادرید پس از باخت تیمش در ضربات پنالتی بسیار ناراحت بود. بدون تردید آن شب یکی از تلخ ترین شب های دوران مربیگری ژوزه مورینیو است.

1471