اظهارنظر جالب ستاره سابق بارسلونا: ای کاش برای رئال مادرید بازی می‌کردم

اظهارنظر جالب ستاره سابق بارسلونا: ای کاش برای رئال مادرید بازی می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال ستاره شیلیایی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا اذعان کرد که یکی از پشیمانی های دوران فوتبالی اش، بازی نکردن برای رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال در دوره خودش، یکی از بااستعدادترین هافبک های دنیا به حساب می رفت. او در زمان بازی کردن در یوونتوس و بایرن مونیخ به جام های فراوانی رسید و سپس به بارسلونا منتقل شد. او در طول دوران بازی اش در بارسا، همیشه با رئال مادرید کل کل می کرد، اما حالا در مصاحبه ای با TNT Sports وقتی از او پرسیدند که از بازی نکردن برای چه باشگاهی پشیمان هستی، در جواب گفت: "رئال مادرید. پاسخ من رئال مادرید است."

این جواب جالبی از سوی ویدال بود، چون در سال 2017 وقتی او در بایرن مونیخ توپ می زند و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید برخورد کردند، این هافبک شیلیایی، مصاحبه های جالبی علیه رئال مادرید انجام داد. ویدال حتی پس از پیوستنش به کاتالان ها به مصاحبه ها و کری خوانی هایش با لوس بلانکوس ادامه داد.

ویدال همچنین در ادامه افزود: "لیونل مسی بااستعدادترین بازیکنی بوده که دیده ام، اما بازی کردن در کنار فرانک ریبری واقعاً حال می داد. او بازیکن باتجربه و باکیفیتی بود."

4416