ژاوی از چه خط هافبکی مقابل رئال مادرید استفاده می‌کند؟

ژاوی از چه خط هافبکی مقابل رئال مادرید استفاده می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه پیش رو رئال مادرید و بارسلونا در رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی می افتد و در نهایت کدام تیم موفق می شود هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا پس از این که با نتیجه چهار بر یک مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد و از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت، حالا در رقابت های لالیگا باید به مصاف رئال مادرید برود. ژاوی می تواند با نتیجه گرفتن در این بازی خشم هواداران بارسلونا و انتقاداتی که از خودش وجود دارد را از بین ببرد. البته بردن رئال مادرید آن هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اصلأ کار راحتی نیست. ضمن این که رئال مادرید به تازگی منچستر سیتی را شکست داده است و روحیه بالایی دارد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، ژاوی هرناندز در بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید، از خط هافبکی شامل سرجی روبرتو، فرنکی دی یونگ و آندریاس کریستنسن استفاده خواهد کرد.

گوندوغان، رافینیا و فرمین لوپز هم دیگر بازیکنانی هستند که ژاوی می تواند در خط هافبک خود از آن ها استفاده کند. برخی از بازیکنان بارسلونا همچنان خستگی بازی مقابل پاری سن ژرمن را در بدن دارند.

1470