در نشست خبری بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیا چه گذشت؟‌

در نشست خبری بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیا چه گذشت؟‌

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و بحرین در نشست خبری پیش از دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شرکت کردند.
به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال ایران فردا شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف بحرین می‌رود.

ایران در نخستین بازی خود موفق شد افغانستان را شکست دهد. بحرین نیز در نخستین دیدارش مقابل کویت تن به شکست داد.

وحید شمسایی سرمربی ایران رد نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی اول همیشه یک بازی سخت است، بنابراین خوشحالم که از این بازی با برد خارج شدیم. از نتیجه مقابل افغانستان راضی بودم.

وی افزود: ما در مقابل بحرین تمام تلاش خود را خواهیم کرد زیرا هدفمان این است که تا آخر راه برویم و قهرمانی را بدست آوریم. ما آنها را به تفصیل تجزیه و تحلیل کرده و استراتژی خود را آماده کرده‌ایم تا بتوانیم تمام توان خود را علیه آنها به کار گیریم.

رافائل فوگاگیرو سرمربی بحرین نیز عنوان کرد: متاسفانه ما مقابل کویت بدشانس بودیم. ما پیشتاز بودیم و سپس در ضدحمله به یک گل باختیم، اما بازی بسیار مساوی بود.

وی در مورد بازی با ایران گفت: بازی مقابل ایران لذت‌بخش است. در مقابل آنها چیزهای زیادی برای یادگیری خواهیم داشت. ما باید مطمئن شویم که تا جایی که می‌توانیم با آنها رقابت می‌کنیم تا بتوانیم از این تجربه لذت ببریم.

9989